Fallskärmshopp

Som jag skrev i det förra inlägget, så var vi och såg när min mor skulle hoppa fallskärm i söndags!
Det tog sin lilla tid, men det var skoj att se! =)
Jag kan ju berätta hela historian heeeeeeeeeelt från början:

Min mor fyllde 50 förra året, och fick då ett fallskärmshopp i present av Henric.
Hon bokade det ca. 5 gånger förra året, men det blev aldrig av pga. vädret, och den ena gången ringde de och sa att planet gått i sönder....
Så denna gången tyckte vi allt det var dags!! ETT år senare..
Vi skulle vara där klockan 13, vilket vi var efter många om och men.
Långt om länge fick vi reda på att vi fick avvakta till 15, så vi fick då förslaget att vi kunde ju köra till gocart banan i närheten av Kristianstad under tiden.
Så vi begav oss dit, och när vi väl kommer dit, så är där MASSVIS med bilar....
Det var något SM grajjs...så vi körde bara och vände...
Sen vet jag inte vad som hände, jag körde bara efter de andra, men vi hamnade i ett industriområde, och vi hamnade på en gräsmatta och vi körde förbi hemglass..
Jag har INGEN aning om var vi var någonstans.
Men vi kom tillbaka till flygplatsen, och sen så satt vi där...och vänta...och vänta...och vänta lite till...

image78                 image80
Henric som ser så glad ut under väntan.                  Albin pillar ludd mellan tårna.

Det såg mörkare och mörkare ut, och vi stod verkligen och letade efter luckor i molnen...

image81 image83
                                                                                Ser ni solen? Den är i mitten.....
Klockan 17, så bestämde de att det skulle bli av!! ÄNTLIGEN!! Mor fick sin lilla undervisning, och sen bar det av.


image89
Från vänster: Instruktören, Mor & Filmaren

image90
Här har vi henne...

image91
Hihi...Kan du inte ta upp benen liiite mer...?

Fy fan säger jag bara! Fan va häftigt, men jag hade nog aldrig gjort det...! Men jag rös i hela kroppen när man hörde och såg när de landade...Det hade varit så jäkla häftigt om man väl hade vågat!

Och här har vi min mor när hon STOLT berättar hur de kändes och hur det hela gick till, och hon fick även ett litet extra minne med sig hem:

image92 image93



Här har vi nästan hela gänget som var med för att titta på det hela, och vi kan ju inte säga mer än tack, för vi hade ju roligt under alla de timmarna vi satt där och väntade ändå!

image94

Vi roade oss, och så här har jag det i min familj:

image95 image96
De är det nästa Wild Hogs.....



Tack och adjö för denna gången, roligt var det!

image97

http://www.skydiveskane.se/


Kommentarer
Postat av: Janet

Det e väl en trevlig familj du har =)

2007-08-16 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0