Orgasmboken!

image256

Den bästa boken jag någonsin läst! En rolig, lärorik och...Rolig bok! =D Som jag till och med lånat ut till killar, som tyckt att den varit bra!
Skrattar gör man, samtidigt, som man blir förvånad, och ja...=P
En kvinna kan tydligen få TJUGOTVÅ olika sorters orgasmer. Och nu har man även lärt sig hur man ska träna sina sexmuskler, för att allt ska kunna bli skönare. För båda parter! Dock tycker jag att det är fruktansvärt orättvist att det inte tar lika lång tid för en kille att träna upp sina sexmuskler till det maximala nivån, som för oss kvinnor. För oss skulle det ta ca. ett halvår...Suck...
Man har lärt sig om en hel massa olika nya zoner och saker...
Helt otroligt! Och här trodde man att man hade liiite koll på läget i alla fall, men uppenbarligen inte...
Detta är en bok som jag rekomenderar starkt! Både för killar och tjejer!
Och har du just blivit singel, så är den fruktansvärt uppiggande att läsa! Det tog mig tre dagar att läsa den, och då jobbade jag de dagarna, och de som lånat den har de tagit två dagar för...
Den går inte att lägga ifrån sig! =P Haha...

Skriv gärna en mening om ni har läst den, eller kommer läsa den! Säg vad ni tycker?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0