Vilken Kväll/Natt/Morgon =P

Ja, det blev utgång igår, och det blev för en gångs skull nyktert.
Jag fick den stora äran att vara chaufför. Men det funkade bra.
Inte allt för fulla och odrägliga på vägen dit.
Hade väl trevligt på tingvalla, men jag var ju bara tvungen att utmana ödet och ha kortkort och stövlar på mig.
Och när man ber Freddy ( den man tror att man kan lita på.. =P ) att se till så att min kjol håller sig nere under hela kvällen, så är det mest han själv som springer och drar upp den så fint åt mig...Om inte Therese gjorde det.
Men men...man måste väl bjuda på sig själv...eller något..haha..
Nej, men jag hade faktiskt roligt även om jag var nykter.
Det var ganska så lugnt på vägen hem också...första lasset jag körde i alla fall..Lugnt och fint gick det till..
Men det andra lasset jag körde och hämtade var LITE mer högljudda, och LITE fullare.

Singellivet är underbart. Förutom när man ska behöva äta själv, men det är bara underbart annars, och jag börjar få kontroll på mig själv lite också..=P haha...
Massvis med skvaller hela tiden, men inget man ska skriva här inte! Inte allt i alla fall..

Men jag körde hem SJÄLV! Stolt över mig själv är jag också måste jag säga.
Var dock inte hemma förens 04.45, och somnade inte förens 07...
Men ja, de var de väl värt...=D

Denna dagen har gått till att äntligen handla hem lite mat till lägenheten. Har inte gjort det sen jag flyttade tillbaka hit. Sen så har det även städats en hel del.
Dock nu efter maten, så blev man ganska matt, när man egentligen borde fortsätta städa. Men man kanske ska försöka gå och lägga sig i tid idag, så att man kommer upp och gör något imorgon..
Får ju besök imorgon också!

Tack för denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0