Lämnad...igen...

Ännu en gång, så kommer min allra bästa kompis lämna mig...
För ungefär ett år sen kom hon hem efter 8 månader i Australien, och nu ska hon flytta till Jönköping, och plugga i fyra år, och sen även ett år utomlands...

Vem ska jag nu prata om ALLT med?
Detta kommer bli dyra teleräkningar fr.o.m. nu känner jag...

Therese är mitt allt måste jag faktiskt säga! Hon finns alltid där! Både på jobb och hemma och överallt...=P

image67

image68image69

                             2001                                                2005

Du är helt underbar!
Tack för att du finns säger jag bara!
( Jag vet att du kommer hata bilderna...fniss...)

Kommentarer
Postat av: josiee

Cuute!!har förresten en liten fråga på min blogg....kika gärna in och säg din mening:)

2007-07-25 @ 18:06:22
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0