Inte naken längre!

Idag ringde min mor och väckte mig, och frågade om jag fått något samtal, trött och grinig som jag var, så NEJ, de hade jag inte, för då hade jag ju varit vaken!
Jo, men då var det som så att någon hade ringt och sagt till henne att hennes dotters, "Jessica tror jag", tillhörigheter fanns uppe på polisen...

Jag körde lite tidigare in till stan innan jobb, för att gå och kolla om detta verkligen var fallet.
Och jodå! Min OCH Petras väska fanns där.
Med ALLT utom kontokort och kontanter...
Så med andra ord, så slog dom in min bilruta för 480:-, eftersom vi spärrade korten direkt!
T.o.m. stereofront fanns kvar, nycklar, ALLT...Sinnes, helt enkelt sinnes...
Ja, och Johans kontokort fanns även kvar! Varför ta två av tre kontokort?

Så nu behöver jag inte längre känna mig naken, för nu har jag alla mina saker tillbaka! =)

Och jag kan säga så mycket som att de hade inte legat ute sen de blev stulna, för med tanke på vilket regnväder de varit, så skulle min väska varit förstörd, och där var inte minsta skråma! Kvittona var lite fuktiga bara...
Men Petras nycklar hade börjat rosta, så det är ändå lite konstigt...fattar mest ingenting, men jag orkar inte bry mig! jag har mina saker tillbaka!

Slutsats:
De fick tag på 480:- och så fick de en ond arm eller hand på köpet...Varsågod...
ja, i för sig, så fick de lite godis av Petra också...=P
Idioter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0