Midsommarafton

Jag jobbade först mellan 11-17.15 var de tänkt, men eftersom allt klyddade när vi skulle stänga, så blev de inte förens klockan 17.30 jag fick gasa därifrån...
Men det var ändå rätt lugnt att jobba, eftersom det regnade ute!
Sen var de gasen i botten hem, för att hoppa in i dushen och slänga all mat på spisen och i ugnen och grillen och vart allt nu än skulle...=P

Sen så kom Petra och Linus (lite försenade, vilket bara var bra!), så var det dags för middag.
Vi hade köpt och gjort så mycket att vi knappt visste var vi skulle börja och sluta! =)
Men gott var det i alla fall, tyckte jag i alla fall, så hoppas jag att alla andra också tyckte de..!
Sen så tog vi det mest lugnt hela kvällen, tittade på kiseungarna, pratade och åt lite mer.
Jättetrevligt var det! =) Enligt min mening!

Tyckte tyvärr att det tog slut lite tidigt, för de fick åka hem redan klockan 00, när föräldrar hämtade (de körde ju inte sjävla, för att de skulle kunna dricka så klart!).
Var egentligen tänkt att vi skulle spela ett spel: Kampen mellan man och kvinna.
Det hade jag absolut velat prova, men det får väl bli en annan gång antar jag!
Men jag skulle bara vilja tacka alla som medverkade för en väldigt trevlig och rolig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0