Nybörjare...

Ja, då har man startat denna blogg..
Noll koll på läget hur det hela funkar...
Hade jättegärna velat ha en cool bakgrund, men jag fattar än så länge mest ingenting om hur det hela funkar och hur man ändrar det hela...

Är där någon där ute som kanske velat hjälpa mig lite?

Jag vill ju ha någon typ snygg medaljong bakgrund eller något...
Och så även ha någon snygg bild på sig själv, och helt enkelt kunna lägga upp hela sidan PRECIS som jag själv vill ha den...hjälp............
Men men, får väl be Johan om hjälp, för han borde förstå lite i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Johan

Detta kommer nog bli fint. ;) Älskar dig, puss

2007-05-21 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0