Uppdatering: Livet.

Ja, det har väl egentligen inte hänt så mycket nytt och spännande...ÄN..=P

Nej, jag har inte gjort klart filmerna på när folk spelar Wii än...
Nej, jag har inte varit hos Patrik, som skulle hjälpa mig få ett program som jag ska använda när jag ska göra dessa filmklipp, för jag glömde ju så klart datorn hemma...

MEN...IMORGON! Då händer de saker, eller inatt! =P
Jag, Johan och Petra ska sticka upp till Ullared, och shoppa loss! Ska väl försöka hitta lite julklappar, och lite roligt till oss själv också så klart!
Så i övermorgon borde de komma in en massa nya roliga bilder! Det är ju ett måste att ha kameran med oss när vi ska dit där, och fota allt kaos..! Hehe...
Sen nästa vecka, så ska jag försöka göra allt för att hinna få filmklippen klara...Vilket dock kan bli lite svårt, eftersom jag tagit på mig två dagars extra jobb, vilket innebär ingen ledig dag alls den veckan...Men det är pengar, som nog behövs efter Ullared känns de som!

Men ja...ska väl inte skriva mer tråkigt, eftersom jag egentligen inte har något att skriva...
Måste börja fota mer också...! Vill ha nytt objektiv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0