Impulskväll

Ja, det blev en lite konstig dag idag! =P
Som vanligt, så skulle man jobba kväll, vilket alltid är lite drygt, men samtidigt skönt.
Johan följde med in till Ystad för att vi skulle försöka hitta en ny födelsedagspresent till mig...Och sen även storhandla på Willys. Det gick inte så bra med presenten, men det gick bättre med storhandlandet! =P

Men när vi väl stängt butiken, så skickade jag en del sms med Joanna, som tydligen hade tråkigt hemma.
Så från ingenstans, så skulle vi helt plötsligt hämta henne, så skulle hon åka med oss hem, och så skulle vi ha ett filmmaraton hemma! =P
Vi började med att köpa lite godsaker, och tömma ut godsakerna ur vårt skafferi, sen var det dags för film, och kränga! =) Vi började med att se filmen Knocked Up.
Vilket inte riktigt var som jag trodde att den skulle vara...Trodde att det skulle vara mer komedi i den, men den var nog ändå bra tyckte jag.
Sen så blev det Bourne Ultimatum. Men dock, så var vi alla lite trötta vid 02 tiden, så det blev att ögonen stängdes en del för Joanna och Johan, så vi såg mest bara början på den. Sen så var det dags att krypa till kojs!
Joanna sov på soffan, och ville ha katterna springandes runt sig...stackars henne tänkte jag...=P Men det gick tydligen bra ändå!

Sen så var det dags att stiga upp klockan 09, för jag skulle börja jobba klockan 10. Det värsta var att jag hade haft värsta mardrömmen under nattens gång. Drömde att jag var på tjocken, och att Johan inte lyfte ett finger för att hjälpa mig, och att allt bara var hemskt och gjorde ont. Satte mig rakt upp i sängen som om det verkligen var en jättehemsk mardröm...
Ja, men sen så var det dags att köra! Skulle släppa av Joanna också. Och sen när jag väl kom till jobb, så stod jag och kollade på schemat, och där stod att jag skulle börja klockan 09...Jävla skit. Men ja, jag fick väl helt enkelt ta att jag var försenad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0