SMS

Där är nog inte så jättemånga som är som jag...
Jag brukar spara de sms som jag tycker är roliga, eller har något minne med sig..
Sen så brukar jag renskriva dem på datorn när mobilen börjar bli full på sms...
För att ha det sparat, för att ha lite roligt...
Jag är nog nästan ensam om detta...
Men jag menar...Detta är ju skitskoj:

Nils:
020620 14:38:54

Hej å hå. Tyvärr kan jag inte skicka något vykort. Det finns nästan bara stringbrud-motiv, å då kan jag ju lika bra skicka en spegel istället..påss nisse

Therese:
020825 19:34.35

Mamma för ett par minuter sen uppstormandes för trappan: Torbjörn vi MÅSTE gå och gifta oss! Pappa: Ja men inte nu, jag krigar.
(Han spelade dataspel...Karrar...)

Therese:
031015 17:04:09

En alkoholiserad bonde, ÖRSJÖ!!!

Therese:
031021 06:40:56

Fan att du inte är här. Jag ser en gul bil men jag har ingen att slå på. Förutom en gammal tant här bredvid, men henne kan jag väl inte daska till??!

Therese:
031024 23:09:28

Vet du vilken tröja jag har som pyjamas? Swedish ragger, EPA! Jättefint! Sov så gott! Saknar dig! Puss

Olof:
031102 15:33:17

Din pojkvän erkände precis att han är bög, precis som jag! Så gulligt!

Therese:
040129 19:49:06

Erkänn, du har sex nu! Eller hur!
(Trevligt sms...Ingen aning om jag hade de dock...Men de hade jag säkert...=P)

Therese:
040307 16:07:12

Okej, jagkommer verkligen inte att kunna ha kortkort på fredag. Det jävla blåmärket datorbordet gav mig är stort som en lila spermafläck!

Ja, som ni kanske kan se, så är det mest lilla Therese som har sitt speciella sätt att uttrycka sig på! =P
Och jag skriver alltid av smsen, PRECIS som jag fick dem, med stavfel och punkter..
Ja, vilken nörd jag är, men det är jävligt roligt så här i efterhand kan jag ju säga! =)

Saknar dig Therese!!
image241
Det var tiden de.........

image242
Du är verkligen min allra allra bästa vän!
Och det hoppas jag att du vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0