Total Makeover!

Gud vad udnerbart!
Dagen är stressig, men underbar!
Klockan 08.45, så skulle jag befinna mig i Ystad, för att äntligen klippa mig...Det var ju bara ett år sedan sist...
Kort blev det, med lite lugg, och man går som om man har ticks nu när luggen finns där...Man får väl bara vänja sig. Nöjd blev jag i alla fall! (Kommer lägga ut bild lite senare!)
Sen så blev det dags att hämta upp Ekstedt. Och då bar det hem om till Sjöbo, för att hämta upp lilla Berit. Iväg med henne till veterinären, där vi skulle vara klockan 11. De skulle ta bort stygn.
Tog ingen tid alls, och sen så bar det av att hem om och slänga av henne...=P Nej, lämnade henne faktiskt fint!
Och SEN så bar det av till den riktiga destinationen: Malmö! Shopping dags säger jag bara!
Och jodå, vad Jessica kunde shoppa loss! Kände att jag behövde nya kläder, så denna lönen fick väl gå till det då.
Nöjd som fan blv jag, om man får lov att uttrycka sig så! Hittade hela TRE par jeans, och jag som inte hittat jeans på flera år! Så ja, det var ju lika bra att köpa alla tre paren! Och så en massa tröjor, men självklart, så hittade jag ju inte något linne att ha på mig på festen, vilket var det viktigaste av allt under denna färden. Men det löste som tur var sig senare i veckan ändå!
Runt 18 tiden, så var det dags att bege sig hem, för då skulle Ekstedt börja sin lektion! Trött på mig var hon, vilket är förståligt!
Sen när jag kom hem, så visade jag Johan lite snabbt vad jag köpt, och han tyckte att det var vettiga saker jag köpt denna gången i alla fall! Vilket var skönt att höra! Sen så var det dags för oss att köra och handla inför festen!
Så vi stack in till mitt underbara jobb........
För att handla till middagen och allt runt omkring.
Sen så var man jäkligt trött, och sov väldigt gott på natten kan jag ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0