Trött på ställa upp och inget få igen?

Ja, det är jag! Ställer upp till höger och vänster, men får absolut ingenting igen för det.
Och nu är jag speciellt trött. När man hjälpt någon konstant i tre dagar, lånat bil från någon annan, lånat lådor från någon annan och allmänt ställt upp för denna personen.
Sen så ringer inte personen på flera veckor, den som ringer är jag själv, har inte hört något om den lovade middagen, och inget om någonting helt enkelt.
Och när man väl ber om en rent ut sagt liten tjänst, så nej...De kan man ju inte få, för man är så upptagen med sina vänner.
Jo tack! Där fick man för allt man ställt upp och gjort! Jag hade t.o.m. tänkt att köpa något personen i fråga verkligen behöver när jag ändå ska till Ikea imorgon, som denna velat he väldigt länge...
Men hur spännande känns det nu!?

Nej! Nu får det fan räcka! Vill inte ha några presenter längre, skiter i den jävla middagen, och jag/vi tänker göra allt själv istället!! För då kan i alla fall vi själv ta åt oss hela äran, istället för bara halva!
Så, så var det sagt, och imorgon ska det ske! Punkt slut!

Ännu en gång ifrågasätter jag vad det är för vänner jag har här på min blogg, och ändå blir inget bättre i alla fall...Tror snart att jag får börja se mig om efter hela andra vänner!

Men TACK ni som fortfarande är kvar, och ni vet precis vem ni är! Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0