Uppdatering: Prylar.

Ja, än så länge, så måste jag väl säga att vi är nöjda med allt.
Sitter här och knappar vid min dator för fullt, och försöker lära mig lite om den varje dag. Ska bara se till att förflytta min externa hårddisk, så att jag även kan prova att arbeta med mina bilder!
Även lilla Åke tyckte att det var ett bra köp...

image247

Tv:n funkar väl prima..Den vet jag inte så mycket om, för de är inte min ägodel! Hehe
Men sovrummet är snart helt färdigmöblerat! Ska mest få upp tv:n på väggen, och så en tv bänk under, till dvd:n och lite olika spelkonsoller som vi har.

Sen kameran..ja, som ni ser, så funkar den alldeles utmärkt än så länge i alla fall. Men herregud vilken skillnad på kvaliten jämfört med systemkameran...=P

Sen har vi ju då vårat Nintendo Wii. Underbart! Jätteroligt. Och jag har ju då några filmklipp som jag tänkt lägga ut!
Ska bara leka med dem lite!! Men alldeles strax, så kommer det ut X antal filmer på människor som spelar Nintendo Wii! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0