Idag är ingen vanliga dag....

För idag är det min 20 års dag!
Klockan 14.11 den 15 september blev jag faktiskt så mycket som 20 år gammal! Och det är ju inte fy skam!
Men det var fullt upp hela dagen! Hade bjudit släkten på middag till klockan 18.
Men jag hann med allt! Dagen och kvällen blev väldigt lyckad om jag får säga det själv, och det handlade ju faktiskt om vad jag själv tyckte på min egen dag! =P
14 personer var vi här i vår lilla tvåa. Finns det hjärterum, så finns det stjärterum! Så är det bara!
Massor med underbara presenter, som jag blev väldigt glad för! Mycket jag önskat mig, och en del annat som jag inte ens tänkt på också, som jag blev väldigt glad för!
Dock har jag inga bilder just nu, för de har min mor på sin dator, men samma här, så hade jag väl tänkt att lägga ut lite bilder senare...men det blir förmodligen bara som så att jag "uppdaterar" just detta inlägget, istället för att lägga in ännu ett inlägg om min födelsedag!

Men jag tackar alla för mina presenter! De var jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0