Flashbacks...

Ja, det kommer fler och fler flaskbacks sedan förra helgen, och det är inte bra...
Men jag skrattade så att jag höll på att dö när min mor lite kaxigt sitter och säger att hon ju faktiskt inte var lika full som jag och min syster.
När vi satt där och pratade, så kom vi in på vem som kommit hem först, och hon sa att det var jag och Axel...

Ehm...För nej, det var det inte! Det var DU och Hugosson som kom hem först! Ni var hemma när vi kom hem!
Hon blev väldigt fundersam, men fem minuter efter, så kom som tur var Axel upp på besök, och jag fick RÄTT!

HAHA säger jag bara! Jag och min syster var nog inte de ändå som var på lyran ändå!

När jag sedan mötte Hugosson i butiken någon dag senare, så berättade jag för honom att mor trodde vi var hemma först, och hans enda svar på det var:
- Ja, men det var ni ju?!

Ännu en gång säger jag bara: HAHA!
Ni kanske båda ska tänka efter på eran egen kväll innan ni börjar säga för mycket..!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0