Förkylning..

Ja, jag har legat hemma med en jävla förkylning. Bara legat och glott på tv för mig själv typ.
Trodde först att det var extremt lång bakfylla, men efter ett litet tag, så kom jag underfund med att det inte kunde stämma! Och mycket riktigt, så hade jag en extrem förkylning...
Längesen jag mådde så dåligt faktiskt!

Så tänkte jag för mig själv när jag låg där i sängen att jag ju kunde passa på att storstäda nu när jag ändå var hemma...Och jodå...Jag började...
Och allt kändes bra och så...Tills jag helt plötsligt fick en smäll på käften kändes de som, för akut illamående blev jag, och det var bara till att gå och lägga sig och sova några timmar igen...

Och för att inte tala om katterna....
Kan de blir något jobbigare när man är sjuk!? Tror knappast det...
Men man får tänka på att man älskar dom långt där inne ändå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0