Haha, Vilken Underbar Helg!

Ja, detta har verkligen varit den bästa helgen på väldigt länge!
Min underbara älskling var hemma, och det finns inget bättre än en helg ute med henne!
Jag blir verkligen till hundra procent mig själv med henne, och det är en sak som är säker!
Jag blev mer mig själv när jag blev singel, men som sagt, med henne är det jag till hundra procent!
Take it or leave it...=P

Ja, som jag skrivit innan, så blev det en del tvättande och sådant skoj på dagen.
Men när Fredrik och jag väl varit iväg och handlat, så satte det hela igång!
Hämtade upp min kusin, och mötte Axel, och sen bar det av till festen!
Fondue stor på menyn, och ja...Det var väldigt spännande...Det blev en del fiskande, och disskuterande om vems pinne som var vems och så vidare, men gott var det!

Efter hand, så trillade det in mer och mer folk, och att se Therese äta fondue, var ren underhållning!
De som vet hur hon är, kan nog själv föreställa sig det mesta!
Kvällen hade bara precis börjat när vi var hos Fredrik, och vilt gick det till kan man ju minst säga!
Lite glas som gick i sönder. MINA glas, som JAG köpt...Så nu kan inte Axel längre mobba mig för besöket han och jag gjorde på Ikea! Hehe...

Till sist, så tog vi oss ner till Bar á bar, men jag och Therese gick ju så klart lite för oss själva, eftersom vi hade MYCKET att prata om! Och vi var ju absolut inte fulla tyckte någon av oss!
Men ja...Ehm...

Bar á Bar, där var det jättemycket folk, och ganska så lagom med folk som man kände...
Hade behövt rädda vissa från slagsmål igen uppenbarligen, men denna gången var jag inte tillgänglig just då..
Karrar fanns där överallt, och det var mest bara till att njuta måste jag säga!

Vi blev den ultimata hejarklacken på Max, när vi drog oss ner där för att äta. Sofia och Tobbe, kom genast till att vakna till, och serverade oss maten hyperfort! Detta tackar vi för!

Men i slutändan, så kände Therese och jag att det var dags för oss att gå hem. Bara vi två. Till morsan, precis som gamla tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0