Roligt? I Alla Fall Ännu Mer Sanning.

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD:

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel?:
JA!
2. är du lycklig?: JA!
3. är du uttråkad? Nej.
4. är du ledsen?: Kan jag väl inte påstå.
5. är du italienare?: Ehm, nej.
6. är du cooling? Klart jag är?!
7. är du från irland?: Knappast.
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Det gör jag nog. Vill gärna vara med om de själv.
2. har du någon gång blivit sårad?: Usch ja, vem har inte de!?
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Självklart!
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Tyvärr ja..
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ingen koll på de...(tolkas hur de vill)
6. har du haft en hemlig beundrare? Beror väl på hur man ser de...
7. är du kär? Absolut inte!
8. vill du gifta dej när du blir stor? Sjävklart!

10 TVÅ ALTERNATIV
2. hår eller ögon?
Ögon.
3. katter eller hundar?: Katt så klart! Mina älskade katter!
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner!
5. tv eller internet?: TV, självklart!
6. coca-cola eller pepsi?: Coca-cola.
7. utekväll eller romantisk hemmakväll? Utekväll!
8. pengar eller lycka? Lycka!
9. dag eller natt? Natt.
10. msn eller mobil? Mobil.

( saknas nummer ett på den tydligen, men jag kan inte göra mer än att ta de frågorna jag som jag läst!? )

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Ja, de har jag.
2. brutit ett ben? Som tur var inte. Peppar peppar!
3. gjort nåt du ångrar? Kommit underfund med: Varför ångra sig?!
4. hoppat bungee jump? Nej, det har jag inte. En riktig mes.
5. ljugit för någon du tycker om? Tyvärr.
6. ätit en hel tårta? Tyvärr...
7. gjort bort dig offentligt? Haha...Den måste man väl inte ens svara på??
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej, tack! Blickar enbart framåt nu!
9. gråtit när ett husdjur dog? Ja...
10. velat försvinna? Absolut.

8 SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde?
Morsan.
2. telefonsamtalet du fick?: Syster.
3. personen du var med?: Fredrik.
4. roligaste grejen som hänt? Helgen med min älskling!
5. personen du smsade: Johan.
6. du kommenterade? Skojar du? Jag har väl ingen koll på de!?
7. du tillbringade natten med? Älsklingen!
8. du kramade? Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0