"Vännen" eller X:et?

Vem förväntar man sig ska säga sanningen?
Jo, den så kallade vännen, eftersom det är som det är med X:et så att säga.
Men eftersom det inte kommit någon som helst sanning ur munnen på den så kallade vännen, och personen inte ens försökt vara en vän, så vet jag inte...
Då finns det nog rätt så mycket bättre vänner där ute!

Plus att en vän brukar nog inte heller snacka skit om dåvarande pojkvännen, och även nuvarande X:et, för att sedan bli tillsammans med honom.
Eller det var kanske det som var planen för att det hela skulle ta slut...
Ja, jag tänker ju i alla fall se över mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linus

HAH! Ja fy fan säger jag bara...

2008-04-06 @ 19:33:27
Postat av: Simon

För faen Jessica. Bara skriv ut namnen istället. Det är mycket roligare så :)

2008-04-09 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0