Walk Of Shame..

Haha...Ja, i söndags, så ställde Therese klockan på tio, och jag tänkte att jag ställer min på nio, eftersom vi ändå skulle upp om till Fredrik och så för att hämta våra kläder.
Klockan ringde klockan nio, stängde av den...Låg där och ignorerade det hela en kvart eller så, sen så vaknade jag väl till, och sa till Therese att klockan är fan inte nio! Klockan är ju tio redan! Helvete! Klockan skulle ju ställas om!
Upp flög vi, och skyndade oss så gott det gick för att vara dagen efter...Haha...
När vi sedan gick i gårdagens festkläder, icke duschade eller något, till Fredrik, så började vi skratta, och sa att det kändes ungefär som Walk Of Shame...
Tur att man kan ha roligt åt sig själv.
Bytade kläder uppe hos Fredrik, till något lite mer passande att shoppa i. Och begav oss sedan in till Malmö.
Där vi typ gick i slow motion, och det kändes fortfarande som Walk Of Shame...Kändes som om folk visste vad vi gjort dagen innan...Men vi bjöd på den!
Roligt hade vi i alla fall!!

När vi kröp runder där i Malmö!
( Vi hittade i alla fall en femtioöring! Även om vi inte visste om vi skulle ta den eller inte... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0