14 Dagar.

Om 14 dagar sitter jag på planet vid detta laget, och det ska till och med vara uppe i luften!
Upp, upp och iväg!! Till värmen och festen...=P Till Turkiet! Therese och jag ska ner, och vi ska röjja järnet!
Absolut, något sådant går man ju självklart inte misste om! Denna gången kanske det kan bli lite roligare när man har någon man kommer lite mer överens med, med sig ner.
Längtan är enorm, och jag har redan börjat packa ihop lite som jag absolut inte får lov att glömma att ta med mig!
Solskyddsfaktor, tandborste, hudlotion, stereo och lite allt möjligt annat! =P
Passet har jag också letat fram, för det kan ju vara ganska så viktigt!

Men jag säger bara:
Turkiet och Queens Garden, here we come!!!

Kommentarer
Postat av: XONX

Hejsan!

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm.

Jag hjälper även till vid tekniska problem.

2008-08-30 @ 09:28:20
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad härligt med en resa till Turkiet!

2008-08-30 @ 09:31:46
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0