Bestämt Mig!

Efter att ha suttit i en lägenhet som tyvärr dragit ner humöret en hel del, med påminnande saker. Men det kvittar ju egentligen vilken lägenhet jag befinner mig i...
Så har jag bestämt mig!
Jag har bara suttit rakt upp och ner, ätit godis, och mått dåligt över mig själv.
Detta måste sluta!
Nu ska jag ta tag i mig själv, och se till att göra något åt allting!
Tänker börja träna och röra på mig, även om vädret är kasst. Måste verkligen! Det är bara tusen ursäkter hela tiden, men det är ju jag i ett nötskal. Men lite finare kropp kan jag få till bikinin när jag ska ner till Turkiet snart! Och mycket för att höja mitt självförtroende en massa också. För jag mår rätt dåligt över det också om jag får säga det själv!
Jag tänker sätta ett mål, och jag tänker nå det! Och jag tänker nå det snabbt! Detta är ett beslut som jag tänker ta och börja med imorgon!
Stenhårt! Må bättre över mig själv, få bättre självförtroende, och sluta trycka ner mig själv!

Och så tänker jag göra allt för att släppa det förflutna, och bara tänka framåt! Ta bort allt som kan tänkas påminna mig!
Nu ska jag enbart fokusera på mig själv! Punkt slut!

Har du något bra träningstips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0