Massvis Med Planer!

Ja, denna veckan har jag massvis med planer, och förhoppningsvis, så går det mest i lås, så att jag kan fortsätta kryssa av en massa på min underbara lista! =)

Tagit mig ledigt på onsdag, för att gå på circus! Ska bli skoj!
Sen så försöker jag få ihop lite folk till att göra något roligt på söndag, men får väl se hur det går med det.
Sen så ska jag även se till att beställa på H&M, så att man kan köpa sina två plagg denna månaden, plus att det är en massa andra som faktiskt ska beställa också, så får väl se till att fixa!
Sen så ska man kanske på middag på lördag, och vidare utgång? Lördagen är fortfarande öppen för förslag antar jag, den är bara halvt bokad.
Sen är det jobb, jobb och åter jobb som vanligt. Men det är ändå rätt lugnt denna veckan. Härliga tider, och blandat med kväll och dag! Skönt!

Någon som har något förslag på sysselsättning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0