Sjukling Dag.

Idag, så kommer det nog dessvärre inte hända allt vi planerat, som jag sa igår.
Eftersom vi har en sjukling, som väl måste ta det lugnt, och vila upp sig.
Och man får väl vara snäll och låta det vara så!

Men i vilket fall, så måste jag hem om idag, för att hämta kläder. För imorgon kommer det i alla fall bli som planerat, hur sjuklingen än mår! =P
En sådan chans som vi har imorgon får man inte precis alltid, så det är bara att tacka och ta emot, och se till så att man kan kryssa av mer på listan! Dessa dagarna har än så länge ändå sett till så att jag kan kryssa av en hel del! Dock inte allt jag velat, men det är en väldigt bra bit på vägen!
Så nu ska man bara försöka att planera in resterande av sakerna som i princip behövs göras på sommaren!

Men om jag får som jag vill, så kommer jag kasta in sjuklingen i bilen lite senare idag, och bege mig ut en liten runda i alla fall. Men på något som är lite lugnare än allt det som står på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0