Tagit Mig Ledigt.

För att kunna fortsätta med min lista, och då kunna kryssa av: Gå på circus.
Vilket det är ikväll! Ikväll är det dags för cirkus i Tryde.
Tänk att man tar sig ledigt för en sådan sak, men ja, jag vill verkligen försöka allt vad jag kan för min lista! Och det kan man ju lugnt säga att jag gör, om jag får säga det själv.
Dock är det lite tråkigt att ingen annan är på hugget att göra något vidare i sommar.
Försöker allt vad jag kan för att få med mig folk till Tosselilla och Ven, men fan ingen som är intresserad, vilket är jävligt tråkigt, för det är inte precis något man vill bege sig ut och göra själv.

Och jag är ledig denna helgen, sen är det tre arbetshelger framför mig, så det blir ju skoj...Eller inte. Det innebär tyvärr att en del av sakerna som står på min lista, som är tvungna att hända på sommaren, inte kommer bli möjliga.
Jävligt tråkigt!
Men jag ser fram emot cirkusen ikväll, och hoppas på att jag ska hinna med resterande på ett eller annat vis också!
Om jag så ska behöva göra det själv eller något...

Någon som är intresserad av att vara rolig och hänga med på äventyr istället för att sitta inne och sura?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0