Vänner.

Bästa vänner är som blommor.
Det är något man måste vårda och ta hand om.
För annars så dör de, och det finns ingen chans att få tillbaka den.

Detta tycker jag är en väldigt bra jämförelse!
Man måste vårda vänskap, speciellt om man vill ha några bästa vänner.
Man kan inte bara ta allt för givet, och tro att man kan göra precis vad som helst, för att sedan vännen ska stå kvar, och då ännu mindre kalla den för en bästa vän.

Därför älskar jag Therese! Hon finns där i vått och torrt, stora och små problem, you name it.
Hon ställer alltid upp! Detta är en bästa vän!
Tack för att du finns, du är en ängel!

Och till andra som bara tror att man kan ha en bästa vän lite då och då när man känner för det, då tror man ju väldigt fel enligt mig! Och jag har hellre en bästa vän, än många ytliga vänner! Och det är bara fakta!

Bilderna en bit ner, visar riktig vänskap enligt mig! Underbara minnen, och underbara bästa vänner!

Vill du helst ha en bästa vän, eller flera ytliga vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0