Ikea, Fixat!

Nu har det blivit en hel massa fixat som har med Ikea att göra!
Det jäkla vitrinskåpet, som jag skulle ha matchande skänk till, som nu visat sig att den skänken nog till 99% inte kommer in någonsin igen. Så jag har ringt till kundservice en hel del, och nu då fått ett svar jag ville ha.
Igår var jag och Johan inne och lämnade vitrinskåpet, utan original emblage, och fick alla pengarna tillbaka!
Och jag har redan inhandlat nytt vitrinskåp och en ny skänk, för ca. 1500:- mindre än vad det andra skulle bli. Så det skall byggas ihop på onsdag, eftersom det är den enda dagen jag börjar sent denna veckan. Och Johan slutar tidigare.

Jag har även fått vänner att inhandla de tre gardinstängerna jag skulle ha ifrån Ikea, som inte längre skulle komma in i Malmö, för att de skall utgå. Så de kommer jag få nu snart någon gång! Underbart! Känns så skönt! Allt börjar falla lite mer på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0