Jävla Ikea Säger Jag Ännu En Gång!

Nu var jag på Ikea i helgen ju. Och guuuuud så spännande då. Skänken som de LOVAT mig att jag ska kunna köpa, den är inte ens uppmonterad i butiken längre. Jävligt roligt. Så då hade jag med andra ord åtminstonde kunnat köpa utställningsexet, om man vetat detta. Men det visste man ju inte.
Och så tog jag mig ännu en gång kraft att prata med dom om det. Och hon sa då att de inte fick lov att lova någonting, eftersom där var inget de kunde veta med all säkerhet.
Men det är ju jävligt synd att han looooovade detta till mig då?! Jävligt snyggt försäljningsknep. Där står lilla Jessica, och vet inte om hon ska köpa vitrinskåpet, eftersom hon ska ha den matchande skänken till. Men eftersom han loooovade, så var det ju inget tvivel. Jessica köpte ju vitrinskåpet.
Och så sa hon även att det var inget hon kunde se mer än fram till den 4 januari, men som hon själv personligen såg på det, så trodde hon INTE att den kom in igen. Och när jag då tog upp att hon på kundservice hade sagt att de ju då fick göra ett återköp på vitrinskåpet, om de nu hade lovat att jag skulle kunna få skänken också, så var det inget hon kunde svara på. För de fick de egentligen inte göra, eftersom de inte fick lov att lova kunder någonting, för det var inget de kunde styra.
Så det fick jag ta med kundservice.

Så detta innebär att jag nu med andra ord ska behöva ringa och slåss med dom, så att de ska komma och köpa tillbaka det jävla vitrinskåpet som jag velat ha så jävla länge.

JÄVLA IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0