Mys Kväll.

Ja, när Johan äntligen kommer hem, så skall vi äta en lät middag ( fiskpinnar med mos ), för att sedan ner i min lägenhet och bygga ihop skänken. Och på tal om det. Ringde idag för att beställa den delen, och de ringde lite senare tillbaka, och sa att de hade en hemma. Körde upp där för att hämta den, och när jag väl kommer dit, så ser den lika fel ut som den jag har här hemma. Nej, då visar det sig att beskrivningen är fel. Men va fan?!

Så skänken skall ihop ikväll, och granen skall in, och det skall städas undan en massa. Granen skall även pyntas, och så hoppas jag på att katterna kan låta bli den, även om jag egentligen inte tror ett skit på det själv. Lär väl ligga över hela golvet imorgon....
Katterna är underbara. När de sover...Haha...
Sen så tror jag tyvärr inte vi hinner med mycket mer idag, utan sen så blir det nog mest läggdags. Sen imorgon kväll, hade jag tänkt mig bak. För nu börjar det bli ltie väl tajt om tid att baka klart innan jul....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0