Ny Dag, Ny Bakning.

Ja, igår hann jag med: Ischoklad, knäck och chockladbröd.
Dock vet jag inte vad felet varit när jag gjort knäcken, men den har fortfarande inte stelnat, och jag gjorde den klockan 12 igår! Någon som bakar knäck varje år, som har koll? Detta var första gången jag gjorde det.
Så nu ska jag starta med att baka igen. Nu blir det kolakakor, och det blir nogdet enda jag hinner med idag, för sen så skall morsan komma hit, så att vi kan bygga ihop skänken.
Vi hann tyvärr bara med vitrinskåpet igår, och vi hann inte ens bygga ihop det hela innan jag skulle iväg till jobb...Så Johan fick avsluta det. det som är så skönt med detta vitrinskåpet är att det inte behövs fästas i väggen, som det andra hade behövt. Så jag ska börja lasta in mitt Höganäs i den imorgon hade jag tänkt. Äntligen ska jag få lov att få lite ordning!
Men idag ska skänken också ihop! Och jag har redan slängt i en maskin tvätt, och ugnen är igång och redo för bakning!

Sen blir det vidare till jobbet även denna dagen...
Och det "roliga" är att typ alla killar på jobbet ska iväg på hockey, som chefen fixat. Så ska man sitta där och slita, medans de är på hockey...Sikket sätt. Vi tjejer då!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0