Nyår.

Nyår ska firas hemma hos mig som det ser ut nu. Med god middag och vänner.
Inget mer är väl egentligen planerat som det ser ut just nu. Hoppas på att hinna bli klar med en hel del mer i lägenheten innan dess! Morsan skall förhoppningsvis hjälpa mig lite till med bordet. Sen så lär jag som vanligt inte hinna bli helt klar med det, men så länge själva bordet blir färdigt, så är jag nöjd! Stolarna kan man jobba med lite sen också! Och det är så skönt nu att jag har fixat mig ett extra utrymme att fixa det i, eftersom jag har katterna som springer runder i lägenheten. Men när det gäller bordet, så får jag nog ändå flytta på katterna, eftersom det blir lite svårt att flytta ut ifrån lägenheten, så som det är nu.

Skönt att vara ledig på nyår, men ska dock inventera den första. Men det är ändå helt okej, för jag börjar inte förens klockan 13. Även om det inte är något vidare roligt, så får det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0