Problem, Problem.

Ja, dessvärre stöter jag fortfarande på problem på denna jäkla skänk. Så nu ska jag in till morsan och lämna deelarna, och se till så att de byter ut den istället, eller fixar så att det fungerar. Och, helt enkelt hoppas på att jag får ihop skiten ikväll.

Granen kom i alla fall in igår, och den blev pyntad. Katterna var ganska så lugna. Luktade mest på det nya fenomenet. Men när man väl gått och lagt sig, så hörde man hur de sprang ute i lägenheten....När man väl öppnade dörren, så tog det tre röda, innan de låg under soffan.
Vi kan ju säga som så här: Åke, den lilla katten, kommer skita glitter i juldagarna....
Vilka katter....

Men nu måste jag göra mig i ordning, och iväg till ännu en jäktig dag på jobb.
Och sen så skall vi försöka hinna baka och sätta ihop skänken ikväll. Hur de nu löser det hela med skänken, det skall bli spännande. Speciellt eftersom det inte är jag som är med och fixar det. Men lycka till i butiken säger jag bara!

Tack och hej för denna morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0