Stackars Fötter.

Sitter här, och fötterna värker.
Vilken jävla dag säger jag bara! Samtidigt, så känns det som om jag gjort det bra ändå. Känner mig faktiskt lite stolt över hur mycket jag hann med på denna dagen. Mer än vad hon som har hand om cigaretterna brukar hinna med. Och jag hade dubbel beställning att ta hand om idag.

Men imorgon blir det annorlunda.

Idag har jag inte suttit alls mycket i kassan, vilket både varit positivt och negativt. Jäkligt ont i fötterna har jag, men jag har sluppit alla gnälliga kunder. Lovely!
Imorgon blir det konstant i kassan, och likaså på onsdag. Jag ska jobba på självaste julafton. Men ja, man kan väl ställa upp så länge man inte själv har barn, så att de andra kan få lov att fira.
Men imorgon blir det ännu en helvetes dag på jobb, och det är bara att tacka och ta emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0