Tidig Morgon.

Idag är det tidig och lång dag på jobb.
Kan ju säga att det faktiskt gick ganska så smärtfritt på jobb igår, men det var mest för att jag helt och hållet kopplade ifrån rasterna! Det hade Jennie hand om. Otroligt skönt. För eftersom där var tre sjuka i kassan, så var där folk som fick jobba väldigt  lång dag, så därför räknade jag dessutom med att sitta i kassan hela tiden. När man har nio timmars dag, så brukar man få gå ut på golv, men under de här dagarna, så är det andra omständigheter, för då sitter de flesta nästan hela tiden. Så det är bara att tacka och ta emot och sitta.

Och nu är det ny dag, och skall väl vara nya tag. Men jag orkar fan inte. Morgonpass är inte min grej. Och nu ska man helt enkelt snart köratill jobb, och enbart se glad ut. Lägga upp ett rastschema på alla, och jobba häcken av sig 9,5 timme idag också. Spännande....
Och jag vet redan att det kommer bli jävligt stora problem att kalla in folk från golvet, när vi verkligen behöver fler. Och det innebär även att när jag väl kallar, så blir det sura, sura miner! Där är mycket att göra på golvet också, och det är jag väldigt medveten om! Men nu är det som så att kassan går trotts allt först, men det är ju väldigt delade meningar när det gäller det, och även väldigt delade meningar med hur långa köerna ska vara!

Men nu ska jag gå och göra mig i ordning, och se till att köra till jobb, så man är där lite innan, så man kan skriva det jävla rastschemat, och hämta väskor och fixa och dona. Roligt detta kommer bli.....

Och när man kommer hem ikväll, så är där en skänk som väntar på att bli ihopbyggd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0