Volbeat.

Jag, min syster och hennes arbetskamrater, skulle in till KB i Malmö, för att se Volbeat.
Förväntningarna var höga, och vi hade roligt på förfesten! Jag fick uppleva en fyrkantig pizza, som var mest deg och inte alls god..
Efter några öl, så bar det av till KB. Vi såg förbandet, Scams. Och sedan kom Volbeat, och det började trängas en hel massa mer! Och vi hörde tre låtar, och sen kom en jävla idiot vakt och förstörde allt.
Kvällen slutade i alla fall efter tre låtar med Volbeat, och poliser. Sen bar det av hem.

Tyvärr hände allt detta på min födelsedagspresent. Men förfesten var rolig! Och det vi såg var bra! Så tack syster, för en väldigt bra födelsedagspresent!

Mer än så är det inte lönt att säga. Vakterna på KB beter sig som jävla idioter, och borde få straffas för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0