Händelser I Livet.

Ja, just nu, så är där en del om, men och kansken.
Man kanske ska flytta till Ystad? Vart ska man då flytta? Själv? Hur stor lägenhet?
Får väl se i framtiden, men ska väl börja och leta lite i alla fall.
Så man slipper köra så långt varje dag när man ska jobba. Och så slipper man sova hos morsan var enda gång man varit ute...

Sen så ska det bokas resa!
Sjukt sugen har jag blivit på det! Nästa vecka, så ska vi sätta oss ner och boka!
Vart vi ska? Någonstans där det är sol och värme.
Vem jag ska dit med? Ja, det kommer säkert bli en massa nyfikna människor här hemma.
Men ja. Jag vill fan härifrån, och det ska vi, och vi ska ge järnet och ha skitskoj, så är det bara!
Uppdaterar mer sen när resan väl är bokad!

Haha...märkte just hur många frågetecken jag har i mitt liv just nu..
Men det är rätt så roliga och allvarliga saker jag har att tänka på just nu, så de är rätt så skoj!
Och jag har gått från arg och irriterad på någon, till att bara skratta och njuta.
Sitt du där hemma! Jag ska fan njuta av livet!! Fest i helgen, min inplanerade lugna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0