Måste Berätta, Så Folk Vet Vad De Själva Gjort..

Ja, tydligen, så måste jag blogga, så att vissa får reda på vad de själva gjort! Haha..
Tänk om någon kunde gjort det för mig också..Känns som om de kanske hade behövts..Ibland i alla fall..
I alla fall, så blev det fest i helgen. Tyvärr inte så många som det var tänkt som hängde med.
Men det var nog bara tur, för fy fan va roligt vi hade!
Sjukt roligt hade vi på förfesten! Mycket prat, och mycket sprit!
Lite sanning eller sanning blev det också..Haha..En massa erkännanden..
Men det roligaste var nog när frågan:
Vem i rummet är den kåtaste?
Jag och Fredrik räckte upp handen direkt...Haha..Ärlighet här va!

Sen blev det som vanligt Bar á bar. Dans och träffa människor! Helt jävla underbart!
Blir fan förvånad varje gång...Ni minns killen som jag berättat om som "träffade mig förra helgen", för några helger sen. HAN var där..
Men denna gången, så kom det fram en kille och frågade om jag hette Jenny..
VA FAN ÄR DETTA?! VEM ÄR DET SOM ÄR LIK MIG?!
Vill personen som uppenbarligen är ute om helgerna, och strular med skitfula killar, som är lik mig, snälla ta kontakt med mig, så att vi inte längre behöver vara så lika!?

Fredrik var på hugget. Och jag försökte fixa in honom lite där också...Funkade jättebra, tills han vände sig till nästa istället...Fredrik...

Stoppade ännu ett bråk. Varför måste man försvara pojkarna..!? =P
Men ja, det var ganska så komiskt i slutändan. Men jag såg vad som skulle hända typ tre sekunder innan smällen kom...Han har EXAKT samma blick som sin bror, och det är ganska så skrämmande, samtidigt som ganska så komiskt...
Men ja, det löste sig i alla fall. Och jag fick mig ett tack, och att jag var cool! Hihi..

Kvällen avslutades med Max burgare. Eller ja, jag åt inte. Men tittade på, och sen blev det dags att gå hem. Attsingen också..Varför följde jag inte med honom istället? Sluppit vara själv på natten, sluppit gå upp till morsan och sova. Men jag tror dock att jag var så trött att jag nog inte varit något speciellt trevligt sällskap ändå dock..

Måste fan börja ta med mig kameran ut, så att det kan komma in lite bilder på mina trevliga kvällar o händelser här också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0