Härmapa..

Ja, jag tror faktiskt att jag ska härma Petra en gång till, och svara på de frågorna på Tjejsnack.
De är faktiskt rätt så roliga!

Måste dock ta igen förra veckan först:

Tjejsnack V.1
Har du någonsin?

Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
Ja, det får man väl säga. De har varit mina bästa kompisar, som senare lett till förhållanden.
Det har väl gått lite si så där, eftersom man ganska så nyligen blivit singel. Men det har ju så klart alltid funnits bra stunder.

Blivit arresterad? Berätta lite?
Nej, och hoppas inte precis på att jag kommer bli det heller!

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
Den som svarar nej på den, ljuger. För det har vi alla gjort någon gång. Mer eller mindre. Älskar är ett väldigt starkt ord, som man nog ganska så ofta tar till för tidigt, och för ofta..

Haft ett one night stand? Berätta lite?
Haha..Ja, har väl haft något..Men de är inget att hurra för om jag får säga det själv..Eller jo, den ena gången. Men det var väl mest spänningen, något nytt. Får väl erkänna att det var otrohet jag var inne på. Men sjukt spännande var det!

Busringt till någon, vem och varför?
Det har väl också alla gjort, men fråga mig inte till vem och varför, för det minns jag inte. Faktiskt inget jag gör varje dag! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0