Helgen Som Varit.

Ja, den var rätt så intressant..
Skvaller daten på fredagen, och sen så var det jobb på lördagen.
Direkt efter jobb, så begav jag mig iväg till en kompis, för att äta middag. Skyndade mig in, hälsade, och sprang upp för att byta om. Tryckte på mig korsetten, och annat, sen så sprang jag ner, och så var det dags för mat!
Tacos..Och en sak är säker..Man ska inte ha korsetten på sig när man vill försöka få mat i sig...
Men snygg var jag! =P
Men ja, supandet började, och de bara fortsatte och fortsatte hälla upp. Sjukt roligt var det!
Finns inget roligare än en liten mysig fest med vänner!
Dock, så fick man sen bryta sig in på toa, och ligga och kramas lite med värdinnan på golvet. Hon var lite yr bara...
Men detta fixade vi till, och såg till så att hon kunde ligga lite mer bekvämt!
Sen så begav i princip vi andra oss. Simon och jag promenerade på, och till sist kom vi på att ingen av oss egentligen hittade i området, och tittade bakom oss, där...ingen fanns..
Vi hade tappat bort de andra..Men men..Någon gång hittar vi fram någonstans tänkte vi, och fortsatte promenera och snacka. Till sist, så kände jag igen mig! Var utanför lagret på jobb! Haha...
Gick hem om till Simon, och satte oss och snackade en massa skit. Skitroligt hade jag!
När klockan blev 03.30, så var det dags att gå hem till morsan och sova kändes det som. Simon skulle ju trots allt upp och jobba klockan 10...

Tack för en trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0