Inte Heath Ledger!!

Varför är det alltid de bästa som försvinner alldeles för tidigt!?
Han var ju en så sjukt underbar skådespelare! Han är med i några av de bästa filmerna enligt mig!
Inte bara sjukt fin att titta på, utan hans personlighet i alla filmer är så underbar!
Får in lite humor i princip alla filmer han är med i!

image280
Hans underbara leende!

image281
Så jävla snygg är han!

Nej, ska nog se till att ha ett filmmaraton med honom nu! Så är det bara! Han är ju helt underbar i alla hans filmer! Nu ska det hedras att han var en av de bästa! Enligt mig i alla fall!

Någon som vill ha Heath Ledger maraton med mig?

Kommentarer
Postat av: Ekstedt

Snyft snyft jaa... jag... snyft snyft

2008-01-23 @ 15:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0