Samma Sits

Ja, det var verkligen skönt att prata med någon häromdagen som sitter i samma sits.
Och precis som vi sa då, att man slipper liksom dra hela historien bakom allt, för den är inte så liten den.
Utan det är bara till att prata..
Vilket jag tycker får göras om!? För även om det är jobbigt, så är de skönt att prata med någon som nog förstår en rätt mycket bättre än alla andra just nu!
Filmen var dessutom sjukt bra! Transformers! Hade inte fått tummarna ur att se den. Men jag ska lätt se den igen inom kort! Så att man kanske kan uppfatta liite mer också! =P
Någon som är sugen på att se film?

image272


Sen så förstår jag mig inte på killar. Säg inte att du inte vill ha någon kontakt alls, när man sen blir tvingad att vara den som tar upp kontakten...
Och ja, du hade TÄNKT dig denna veckan..
Jaha...Då tycker jag ju att det är jäkligt konstigt att du inte tagit upp kontakten då ju!?
Men det är som vanligt..Får göra allt själv, och går mest ingenting tillbaka för det heller!

Men det mest uppiggande som hände igår! Två saker faktiskt!
Fick ett sms från Patrik, där det stod:
Berätta lite om dina problem jessica. Det e typ 78 gånger roligare att lyssna på än detta skitet ;)

Hihi.. Ja, jag har ju sagt att jag kan skriva en jäkla bok eller något om alla mina problem just nu!
Men som jag har skrivit på min lista, så skriver jag dagbok, så de blir mer eller mindre nerskrivit på papper i alla fall!
Hmm..ska man publisera den sen..

"Jessicas kaotiska liv"

Lätt en storsäljare..haha, eller inte! =P
Men i alla fall, så fick man senare på kvällen få höra att man var: Världens underbaraste kvinna.
Ehm ehm...dock visste jag verkligen inte vad jag skulle svara eller göra, med tanke på vem de var som sa de...Men men..Lite glad blev man väl ändå!
Detta är vad som hänt i mitt liv på senaste...spännande....Not...
Men jag ska försöka göra lite sysslor imorgon, och även försöka att åka in till stan och shoppa lite..
Får se om man som vanligt ställer om klockan femton gånger, vilket i så fall innebär att inget kommer att hända imorgon heller..
Tack för att du tog dig tid att läsa om mitt liv..

Kommentarer
Postat av: Petra

nu blev jag nyfiken på vem som sa att du var världens underbaraste kvinna! :D

2008-01-11 @ 20:24:11
URL: http://sotnosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0