Sextankar.

Är jag den enda som har en viss förmåga att tänka på sex ofta?
Får hela tiden pikar som:

- Säg inte så, Jessica kan missuppfatta...
- Tolka det hur du vill Jessica..
- Nu är Jessicas snuskhjärna igång...
- Jessica..Det är nog mest DU som kan missuppfatta en sådan sak..

Men det kan ju för hundan inte bara vara jag som har snuskig fantasi?!
Ja, jag har väldigt lätt för att fantisera iväg mig på det ämnet, men vadå då?
Alla får ju sig ett gott skratt i alla fall!
Senast ikväll sa Securitas vakten till mig på jobbet att jag nog borde börja tänka på annat..!
Ska man kanske ta de till sig...?

Ahh fan...Jag bjuder på mig själv!
Snusk Jessica, det är jag!
( Men fortfarande, så lyckades jag uppenbarligen dölja de för några av mina klasskamrater på gymnasiet, som absolut inte trodde det om mig...Och de gick jag med i TRE år..! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0