Sjuka Tankar

Ja, VISSA människor har satt igång tankar på mig, som man verkligen inte velat ha där!
Personen/personer du har/haft sex med...Vem har de haft sex med?

Vem är egentligen din buksvåger/buksvägerska?!

Det är egentligen inget man vill veta, men när man väl har börjat tänka på det, så kan man verkligen inte sluta..
Eller ja..I alla fall inte jag..Det är nog mest jag som är konstig..Som vanligt..

Men i vilket fall som helst, så kom jag på att jag i då så kallat "haft sex" med en av mina närmsta kompisar..
Långt indraget är det, men de är ju lilla Ystad vi pratar om. Så inget förvånar här måste jag säga.
Men ja...Kommer säkert komma på fler sjuka, och inte så trevliga människor som man inte velat stöta på när det gäller sånt.

Ska man verkligen behöva fråga folk vem de egentligen haft sex med?

Det är fan nästan bud på det, för man vill fan inte ha vem som helst som buksvåger/buksvägerska!
Usch blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0