Syndare...

Ja, jag har syndat riktigt mycket...
Och NEJ, det är fortfarande sexfritt!! Inga dåliga tankar på de inte!
Nej, jag som inte har några pengar alls i princip...Har väl en hundralapp kvar på kontot..
Har köpt ett jättedyrt klädesplagg...Fy på mig...
Men jag har nog aldrig känt mig så fruktansvärt snygg, så det var bara ett måste...
Så tyvärr Therese, det blir nog ingen resa för vår del i sommar, det togs ur resekassan...
Detta blev mitt inköp (en fjortis bild, och det kändes jättehemskt att stå och ta den, men jag vill ju visa vad det är jag köpt:

image279
En Underbart Het Korsett!

Har redan fått bra respons från killarna! =P
Dyrt, men underbart härlig att ha på sig.
Rak i ryggen, in med magen och upp med brösten!
Andas, vad är det? Det är inget nödvändigt...

Ska man va fin, så får man lida pin...

P.S. Ja, Therese, jag ska se till att spara ihop till de pengarna igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0