Tjejsnack V.3

Din födelsedag

När fyller du år?
15 September klockan 14.11.

Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år?
21. Gammal tanta...

Hur brukar du fira din födelsedag?
Brukar bjuda hem familjen och bjuda på middag och sedan kaffe och kakor.
Sen ibland, så blir de att man bjuder vänner på förfest eller fest.

Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent?
En massa dyra saker till min kamera, och även pengar..Så att jag kan resa. Men det är väl vad jag kan komma på nu..Det är ett tag till tills jag fyller år!

Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag?
Höganäs, halsband, pengar, presentkort, extern hårddisk m.m. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0