Tjejsnack V.4

Favoritprogram

Hur mycket tittar du på TV?
Alldeles för mycket, men sedan jag satte datorn på skrivbordet, så har de blivit mindre. Men någon timme om dagen.

Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på?
Komediserier är ju underbara! Blir på mycket bättre humör av dem.

Finns det något du följer du slaviskt?
Inte nu längre, men det har funnits en del serier som jag har följt slaviskt: Desperate Housewife, O.C., Prison Break.

När och varför stänger du av TV´n?
Sätter alltid TV´n i vardagsrummet på timer, och sen så somnar jag till de.

Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte?
Tror det hade blivit väldigt svårt faktiskt. När man sitter själv om kvällarna, så är de rätt så skönt att bara kunna sätta igång TV´n! Men så länge jag hade haft datorn, så hade de nog ändå inte varit SÅ svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0