Uppdatering: Planering.

Ja, en del av sakerna blev ju gjorda i alla fall, men jag ligger rätt mycket efter på städningen..!
Inte bra, inte bra!
Men dets ska tas igen imorgon kväll! Har inget val, eftersom jag ju ska ha förfest på lördag, och då kan här ju tyvärr inte se ut som tredje världskriget...
Men i alla fall, så var dagen ändå givande. Ringde mina viktiga samtal, som bara gjorde mig mer irriterad. Fick inte alls de svaren jag ville ha.
Fick dessutom en mega telefonräkning den dagen, vilket också var tvunget till att ringa och fråga eftersom jag har fast avgift på min mobil...Men det stämde tyvärr...

Klippningen tror jag nog att jag blev nöjd med. Är väl inte hundra, men jag får väl se. Får inte riktigt det så som jag vill ha de när jag gör vid det, men vi får väl se på lördag, när det ska göras till partyhår. kan jag bestämma mig om jag egentligen är nöjd eller inte.

Men kvällen var i alla fall väldigt trevlig! Körde hem till en kompis, där vi (mest han) lagade middag, som blev väldigt god, och åt tillsammans. Pratade en massa, och hade allmänt trevligt.
Såg två filmer. Skräck i dom båda. Sånt som inte jag tål, men jag blev i alla fall rädd när alla andra blivit de, jämfört med honom, som blev rädd när sprinklersystemet satte igång i filmen. Haha...
Nej, men en väldigt trevlig kväll! Alltid roligt att slippa laga mat ensam, och äta ensam, och sitta ensam hela kvällen. Precis som man gör alla andra dagar i veckan.
Blev en sen kväll, men passade på att ringa Therese, som som vanligt var ute och festade. Jag menar..de var ju ändå en onsdag...=P
Studentliv...Man har ju ingen aning om vad det innebär, men det verkar sjukt roligt! Ska nog flytta upp til henne en vecka eller något, och uppleva det. Komma ifrån allt skitet här hemma, och uppleva lite studentliv. Underbart värre..
Men Therese och jag har, sedan hon flyttade, väldigt roliga telefonfester tillsammans! Haha. Ringer varandra när vi är på fester, och är fulla. Sjukt roligt att prata, så man ändå får vara med på ett hörn! Det roligaste är ju så klart när vi båda är iväg på fester! Hehe.

Älskar dig Therese! Du är den underbaraste vännen man kan ha!
Du kan alltid pigga upp tillvaron!
image285
Syns kanske inte på denna bilden, men roligt hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0