Väktare Med Ballerinakjol?

Haha...Ja, jag var ju då ganska så övertrött efter en lång dag på jobb igår, så när vi skulle stänga, så stod jag och pratade lite med vår kära väktare, och det hela slutade med att jag stod dubbel av garv.
Jo, det var som så att jag syndade igår (Andreas fel), och köpte mig lite choklad innan stängningen. Så stod jag och smaskade på det lite, och frågade väktaren om han ville ha, så svarade han:
- Nej tack, jag bantar.
Med ett leende på läpparna, och jag vred på mig lite, och svarade:
- Ja, jag med...
Så skrattade han, och så TYCKTE jag att han sa:
- Nej, men jag har en ballerinakjol i bilen där ute.

Så då började ju Jessica skratta, för då började ju fantasin skena iväg:
"Han bantar, för att komma i ballerinakjolen som han har där ute i bilen?!"

Men vad jag sen förstod, var att jag då hade hört fel...
Det han egentligen sa var:
- Nej, men jag har ballerinakex i bilen där ute.

AHAAAAAAAAAAAAAAA...Det lät kanske lite mer logiskt?!
Fast de andra var roligare!! Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0