# 40.

Ja, jag får väl se till att styka ännu en punkt.
Jag kände egentligen inte att jag kunde göra det innan...
Men när familj och vänner säger att det är en jättefin jag hittat, så tvekade jag till en hel massa, och kände att det var jättehemskt att visa mig i den, men det är ju även för att självförtroendet allmänt inte finns där.
Men nu har jag även fått höra att det är en sexig bikini jag har, så då får jag väl i alla fall vara 100% nöjd med den?!

# 40. Köpa en bikini...och vara 100% nöjd med den.

Tackar alla som tycker att den ser fin ut på mig, även om den inte är så speciell, men den sitter där i alla fall! =)
Det är ni som faktiskt gjort att jag kan kryssa av denna punkten på min lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0