Allvaret Börjar?

Ja, nu ska jag försöka se till att börja träna på allvar!
Jag ska försöka ut och promenera en gång om dagen, och så har jag nyligen köpt mig ett Nintendo Wii, där jag köpte till Wii Fit, och Guitar Hero.
Och jag ska stå där på min jävla platta, och träna ihop minst en timme eller något om dagen hade jag tänkt försöka ta mig tid till...Var tiden ska komma ifrån vet jag inte riktigt, för det är inte precis så att jag har någon vidare semester eller någon vidare ledighet, men jag ska försöka göra allt i min makt för att ta mig tiden!
Tänkte att det kanske kunde bli roligare att göra något om man skaffade sig det spelet, eftersom det ändå finns en del saker där som är ganska så ansträngande...Dock, så måste jag röra mig på andra vis också, för att det alls ska göra någon nytta...
Men detta fixar jag!

Har du provat Wii Fit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0